Er det fra begyndelsen helt klart, hvad I ønsker at opnå med jeres projekter?
Er alle projektledelsesskabeloner, processer og værktøjer på plads og bruges aktivt af projektlederne?
Er der en detaljeret tids- og aktivitetsplan (inklusiv omkostninger, milepæle, ressourceallokeringer osv.) til projekterne?
Er de nødvendige ressourcer (personer, budget, udstyr osv) altid tilrådighed til projektlederen?
Har du regelmæssig rapportering af projekternes fremdrift, der giver et klart overblik over tid, omkostninger og leverancer?
Udvikler projektlederen altid en risikoanalyse og en risikoplan for at overvåge risici under projektgennemførelsen?
Udnytter organisationen aktivt erfaringer fra tidligere projekter for løbende at forbedre virksomhedens projektmodenhed?
Er alle, der er involveret i projekterne, tilstrækkeligt informeret fra starten om projektmål, tidsplan og budget?
Udviser topledelse og linjeledelse engagement og støtte til projekterne?
Tak for dine svar.
Klik på 'Submit' for at få konklusionen på din test.